מהות לקחה חלק באירוע ייחודי לכבוד משרתי המילואים ומשפחותיהם

בתחילת השבוע שעבר התקיים אירוע ייחודי וחשוב לכבוד משרתי המילואים ומשפחותיהם על ידי עיריית אשדוד בהובלת תיירות אשדוד כאשר מהות- הרשות העירונית לביטחון וחוסן קהילתי לקחה חלק פעיל ומשמעותי באירוע, כמו ביתר אירועי הקיץ המגוונים והרבים שהיא לוקחת חלק.
באירוע חולקו ללוחמים ומשפחותיהם מתנות, הוכן אוכל והיו אטרקציות שונות ומגוונות, כאשר מהות הפעילה דוכן הסברה עם חומרי מידע לסיכוני הקיץ וכן עמדה שאוישה על ידי מדריכי "בשבילי אשדוד", תכנית של בני הנוער מהעיר, אחד מתוכניות הדגל של מהות בנושא מעורבות חברתית ותעסוקת קיץ שעוסק בהכרת העיר אשדוד, הדרכת סיורים והוצאתם לפועל.
מדריכי הנוער קיימו הסברה על העיר אשדוד, גבעת יונה (בה התקיים האירוע), הנמל, ההיסטוריה של העיר. בנוסף, קבוצה נוספת של בני נוער ממהות הפעילו תאטרון רחוב בהדרכת המדריכה אנסטסיה שמדריכה את בני הנוער לאורך כל השנה באחד ממועדוני הנוער שעוסקים בנושא תאטרון ואומנות.
מועדוני הנוער של מהות, יחד עם קבוצת בשבילי אשדוד, מודרכת לאורך השנה על ידי זוהר סלוצקי מדריך מטעם מהות, שהיה נוכח גם באירוע עצמו יחד עם בני הנוער.
האירוע היה מוצלח מאד, כאשר קהל רב של משפחות המילואימניקים ותושבים בכלל הגיעו והתרשמו מהמיזמים השונים והפעילות הצבעונית והחווייתית.
יישר כוח לעוסקים במלאכה.
אירוע ייחודי וחשוב לכבוד משרתי המילואים ומשפחותיהם
דילוג לתוכן